Marketing Campagne

Een marketing campagne klinkt misschien heel heftig, maar het kan net zo goed een Valentijnsactie zijn. Gewoon een leuke actie met een feestdag, product lancering of iets dergelijks. Het is maar net wat jij ervan maakt. Het belangrijkste is DAT je er iets van maakt en dat je niet afwacht tot klanten naar jou toe komen. 

Met een marketing campagne gaan we ervoor zorgen dat er herrie in de tent komt, dat je meer zichtbaar wordt en dus ook meer klanten en omzet zult realiseren. Dat klinkt goed toch? 

Je kunt kiezen uit een standaard pakket in de ‘shop’, maar natuurlijk kunnen we ook iets op maat bedenken. Het levert je altijd meer op dan je denkt zoals; meer omzet, meer klanten, meer betrokkenheid enzovoort.

Waar bestaat een Marketing Campagne uit?

Bij een campagne gaan we eerst bedenken wat je wilt inzetten, wat je wilt bereiken, wie je wilt bereiken en dergelijke. En dit kan vanalles zijn. Van een Moederdag actie, productlancering tot een opening of mini event. Alles kan en alles is mogelijk. 

We gaan ervoor zorgen dat voor de actie alles klaar staat en dat na de acties zoveel mogelijk aftersales is, zodat je ook nog na de campagne er profijt van hebt. 

Maar…. wat kost dat nou? Een campagne start vanaf 495,00 daarvoor heb je een plan op maat en kun je aan de slag. 

Voordeel omzet BOOST

Het geeft ALTIJD een boost aan je omzet, want er komen meer mensen, je heb meer verkopen, meer herrie in de tent en dat merk je echt in je omzet.

Voordeel meer zichtbaarheid

Door een leuke actie, heb je altijd meer exposure, meer zichtbaarheid omdat mensen het aan elkaar door vertellen en je actie taggen en dit zorgt altijd voor meer (online) zichtbaarheid. En dat werkt altijd in je voordeel 

Voordeel meer betrokkenheid

Iedereen vind het leuk als er iets gebeurt, je klanten, je medewerkers en dit zorgt voor meer betrokkenheid. Dit kun je ook in je aftersales goed meten en gebruiken.