Content is nog steeds key EN wordt zelfs steeds belangrijker! Onderschat dit niet en maak dit echt onderdeel van je werk. Dit is anno 2024 een deel van je marketing en sales. Dus hophop, aan de slag.

Plan elke week een content uurtje in. Dit zorgt voor betere content want je hoeft niet last minute iets te bedenken en je neemt er de tijd voor. En dat zorgt altijd voor betere resultaten. En als je dan toch bezig bent, denk dan aan de volgende dingen:

Reels

Reels zorgen ervoor dat je meer bereik hebt en dat je dus ook mensen bereikt die jou nog niet kennen. Maak daarom elke week 1 a 2 reels om nieuwe volgers aan te trekken.

Ben je nog een beetje nieuw met reels maken? check dan eens wat reels die jij goed vindt en laat je inspireren. Verwacht niet meteen hetzelfde niveau, maar geloof mij, het wordt steeds beter.

Carroussel

In een carroussel kun je inspiratie en informatie kwijt. Dit doe je vooral om engagement te verhogen. Doordat je volgers scrollen in je post, levert dit betere resultaten op voor je algoritme.

Nieuwsbrief

Het best converterende product, dus laat deze kans niet liggen. Ik plan altijd mijn nieuwsbrieven in, zodat er elke week 1 verstuurd wordt. En natuurlijk zet je hierin wat ‘Call To Actions’ in zoals een doorklik naar een product, aanmelden voor een thema avond, enzovoort. Maak gebruik van het moment.

Blog

Heb je een website en wil je dat deze goed gevonden wordt, ga dan blogs schrijven. Deze zullen waarschijnlijk niet massaal gelezen worden, maar zorgt er wel voor dat je vindbaarheid van de site beter wordt. Wel even een kleine tip, schrijf je blog met de juiste zoekwoorden. Check dit filmpje voor het creëeren van de juiste zoekwoorden

Cijfers

En last, but not least…. Check je cijfers, je statistieken, zodat je ook weet wat er gebeurt. Hoeveel volgers, hoe vaak bewaard, hoeveel mensen op je website, hoeveel hebben de nieuwsbrief geopend enzovoort. Dan zie je wat er gebeurt en krijgen getallen betekenis EN kun je bijsturen en weet je waar de groei zit.