Mijn 5 tips om deze tijd goed te benutten, omdat er altijd kansen en mogelijkheden zijn, alleen moet je ze wel zien en er iets mee doen.

  • Heel veel gaat nu online, dus dat wil zeggen dat je gegevens van klanten krijgt bij hun bestellingen. Deze kun je gebruiken om op een ander moment een nieuwsbrief te sturen of een extra aanbieding te doen. Zet er wel altijd even bij dat hun gegevens worden gebruiken voor jouw database dan is dat ook geregeld.
  • En verstuur dan ook wekelijks een nieuwsbrief! Want vergis je niet, jij mist je klanten, maar jouw klanten missen jou ook! Dus maak een nieuwsbrief met daarin een update hoe het gaat, wat er voor nieuwe items zijn en hoe ze natuurlijk kunnen bestellen.
  • Versterk je band met je huidige klanten door simpelweg een kaartje te sturen met bijvoorbeeld een actie/ korting. Dit wordt natuurlijk in deze tijd extra gewaardeerd.
  • Pak het leuk in, doe er een leuke sticker op, een kaartje erbij, misschien een klein proefdingetje. In ieder geval, zorg dat jou klant heel blij wordt van je pakketje en dat doorverteld en dat er een herhalingsaankoop komt.Denk ook aan crossselling: dat wil zeggen. Doe bij elke bestelling een kortingsbon, een flyer voor een actie die eraan komt (vb Valentijn, Moederdag).
  • Dit is ook weer een kans om in contact te komen bij nieuwe klanten. Omdat je op een andere manier zichtbaar bent, zijn er weer andere mensen bij wie je in the picture komt. Dus zet een actie in: Tag en win zodat je online netwerk wordt vergroot. Ben je nog niet helemaal thuis in de wereld van Social Media? Zorg dan dat iemand het voor je doet of dat je in no-time het ook kan, Want het is nu (en in de toekomst) echt mega belangrijk!! dus zorg dat je het op de rit hebt en online zichtbaar bent.

Dit waren mijn tips. Doe er je voordeel mee! Succes. Mocht je nog vragen hebben of ik kan je ergens mee helpen. Stuur dan een mailtje naar hallo@letitwow.nl dan help ik je verder 

× Stel hier je vraag...