Workation op Ibiza

Workation op Ibiza: De Ultieme Ontsnapping voor Ondernemende Vrouwen Stel je voor: je opent je laptop terwijl de zon langzaam opkomt boven de turquoise zee. Het zachte geluid van golven op de achtergrond, een warm briesje dat door je haren waait, en een heerlijk kopje...

Lees meer

Content tips voor meer volgers en omzet

Content is nog steeds key EN wordt zelfs steeds belangrijker! Onderschat dit niet en maak dit echt onderdeel van je werk. Dit is anno 2024 een deel van je marketing en sales. Dus hophop, aan de slag. Plan elke week een content uurtje in. Dit zorgt voor betere content...

Lees meer
Opzetten van een marketingcampagne

Opzetten van een marketingcampagne

Ik zie veel ondernemers elke dag hun deuren open zetten van hun (online) winkel. Ze hopen dat dit elke dag voldoende klanten oplevert en dat op het einde van de maand alle rekeningen betaald kunnen worden. Maar het kan ook anders! Hoe zou het zijn als jij je omzet...

Lees meer
Januari dip of succes maand?

Januari dip of succes maand?

Vandaag is het 8 januari. De eerste maandag na de kerstvakantie en ik weet dat veel ondernemers tegen deze week en maand opkijken. Want hoe komen we januari door? Na de drukke december maanden is januari altijd weer even terug bij af. Maar dat kan ook anders. Hierbij...

Lees meer

Het zijn de kleine dingen die het doen.

Eigenlijk is het zo simpel dat we vergeten hoe makkelijk we het kunnen inzetten. De kleine dingen die een verschil kunnen maken in je bedrijf. Wat ik daarmee bedoel, is bijvoorbeeld: je gaat een koffie to go halen. Je verwachting is een bekertje met een roerstaafje....

Lees meer

Welke bedrijfstrategie past bij jou?

Welke strategie kies jij? In deze tijd moet je als ondernemer schakelen. De een moet schakelen in de manier van werken, de ander moet zijn business compleet ombouwen. Maar hoe dan ook, je moet iets. Je kunt niet blijven bij het oude en dat is voor sommige best lastig....

Lees meer
Je bedrijf is nooit af

Je bedrijf is nooit af

Je bedrijf is nooit af, sterker nog, het is altijd in beweging. Check daarom een paar keer per jaar je missie, visie, doelgroep en dergelijke. Dit zorgt ervoor dat je mee blijft bewegen met je omgeving, dat je kritisch naar je bedrijf blijft kijken en dat je op tijd kunt bijsturen.

Lees meer

Haal eruit wat erin zit!!

Winkel dicht? handen in het haar? Er zijn altijd kansen en mogelijkheden, maar je moet ze wel zien EN benutten. Hierbij een overzicht met tips.

Lees meer

Hoe maak je van je bedrijf een beleving

Maak van je bedrijf een beleving! Maak van je bedrijf een beleving. Veel ondernemers doen elke dag hun deur open van hun winkel, zaak of online shop en hopen dat er voldoende klanten kopen. En dat er op het eind van de maand voldoende geld is verdiend om alles te...

Lees meer

Hoe haal je meer omzet uit je bedrijf

Haal meer uit je bedrijf Ieder bedrijf is ontstaan uit een bepaald idee, een passie, iets dat je graag wilt overbrengen of verkopen. En vanuit dit principe ga je dan ook enthousiast te werk. Je doet de deur iedere dag open van je praktijk, je winkel of horecazaak en...

Lees meer
× Stel hier je vraag...